Rychlé zpracování objednávky

Po odeslání objednávky Vás bude informovat naše zákaznická podpora na email, který při objednávce zadáte. V případě nejasností nebo potřeby doplnění objednávky či informací o delší dodací lhůtě Vás bude kontaktovat pracovník našeho prodejního oddělení.

Rychlost vyřízení objednávky

V pracovní době je objednávka do několika minut po přijetí zpracována, připravena k osobnímu odběru nebo k expedici a Vám je odeslán informační e-mail. V případě, že Vámi objednané zboží není momentálně skladem, je ihned nebo nejpozději do druhého pracovního dne objednáno u našeho dodavatele.

Jak mohu vyřízení urychlit?

U objednávek placených předem bankovním převodem expedujeme zboží až po připsání úhrady na náš účet. Vyřízení zakázky můžete urychlit,včasným provedením platby.

Způsob platby :

Platba při dodání na dobírku

Částku za zboží a poštovné zaplatíte při převzetí zásilky poštovnímu doručovateli či kurýrovi přpravní společnosti

Při platbě předem

Zvolíte-li formu platby převodem na účet, bude na Váš e-mail po odeslání objednávky zaslána PROFORMA FAKTURA, na základě které provedete platbu. Zboží Vám bude zasláno ihned, jakmile se Vaše platba objeví na našem účtě. Číslo našeho účtu:243228886/0300

Dodání zboží :

Termín dodání je závislý na druhu objednaného zboží. V převážné většině případů se pohybuje v rozmezí 2-3 pracovních dnů. V případě méně běžného či zboží vyráběného na zakázku, může dojít k prodloužení dodací lhůty. Provozovatel se zavazuje, dle svých možností, v zájmu svém a především s ohledem na zákazníka, snížit dodací lhůtu na nejmenší možnou dobu.

Kupující je povinen zboží od přepravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, kartonů, počet balíků,u keramiky a koupelnového nábytku rozbalit před dopravcem a v případě jakýchkoliv závad je nutné ihned zapsat přímo do přepravního listu řidiče hned u Vašeho podpisu – příklad (přebírám/nepřebírám zásilku s výhradou obal i zboží je viditelně poškozeno atd.) je nutné také vyhotovit spolu s přepravní firmou záznam o poškození ( samotný reklamační protokol není považován za řádné uplatnění reklamace přepravy či zboží vždy je nutné napsat výhradu do listu přepravce uvedeno výše) případně se spojit s prodejcem, který vzniklou situaci pomůže vyřešit.

Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku již není možné uznat

Faktura a daňový doklad jsou pak přiloženy v označeném balíku.U některých druhů zboží je záruční list dodán rovnou se zbožím, avšak není námi ještě potvrzen. V takovém případě zašlete záruční list na naší adresu k potvrzení.
Všechny ceny dopravy a dobírkovného jsou uváděny bez  DPH.
 Pokud máte  jakékoli nejasnosti či, pochybnosti,nebo Vám některá jeho část nevyhovuje, kontaktujte nás, vždy se snažíme vyjít zákazníkovi maximálně vstříc v zájmu jeho i naší spokojenosti.
Pokud byste měli jakékoliv dotazy týkající se stavu Vaší objednávky.

kontaktujte technickou podporu www.topeni123.cz:

tel: 725 607 662

známka kvality nákup na splátky

Identifikační údaje na tomto webu jsou
zkontrolovány dle databáze firem,
IČO a prověřených kontaktů.